CUT AND COLOUR

IMG_4023

IMG_4022

IMG_4024

IMG_4028

IMG_4029

IMG_4025

IMG_4027

Det är inte riktigt dags än, men veckan efter att jag slutar jobba så har jag en frisörtid. Och jag är fortfarande inne på att klippa lite kortare, inte kort-kort typ page men mer axellångt, eller lite längre än axellängd. Tänker att det 1. vore skönt med lite kortare längd, särskilt nu när man är småbarnsförälder 2. Har ju haft lite halvlångt hår ett tag nu och tänker att det vore bra att få bort att slitet hår. Så bara fördelar i princip, eller ja, allt som innebär en förändring är ju en BIG DEAL för mig, haha! Har ju liksom haft samma frisyr i, jag säkert 6 år nånting.

Och sen till färgen då, blir nog till att behålla ,in ombre med mörk botten och ljusa längder. Blir snyggare i längden då jag inte går till frisören mer än två gånger per år. Annars blir jag lite sugen på lite ljusare toner nu när vi går mot ljusare tider. Och de här bilderna ger lite mersmak. Vi får se helt enkelt vad det blir!

Kommentera

