LONGING FOR SPRING

IMG_3673

IMG_3646

IMG_3620

IMG_3612

IMG_3719

IMG_3696

IMG_3807

IMG_3822

IMG_3623

IMG_3823

IMG_3839

IMG_3819

IMG_3840

IMG_3820

Snöblandat regn och grått ute. Hemma med foglossning, ont i halsen och snuva. Hela familjen är krasslig. Oj, va jag längtar efter våren! Slippa kränga på mig tjocka vinterjackan som spänner över gravidmagen. Jag längtar efter sol, ljusa färger, tunna klänningar och glass. Jag längtar efter att lilla Totoro ska komma ut så hela familjen kan gå ut på promenader i vårvädret. Slippa foglossning och ishalka. Att sakta men säkert återfå min kropp. Ooo, vad jag längtar! 9 veckor kvar till BF 💗

Kommentera

