BIRTHDAY

20131205-083604.jpg

20131205-083621.jpg

I tisdags fyllde jag 32! Och det har såklart firats. Med långhelg, fika med föräldrarna och farmor och farfar i lördags, ansiktsbehandling i måndags och med G på självaste dagen. Jag fick till och med en skattkarta för att leta presenter i lägenheten. En tradition som G hade när han var liten. Det kommer vi garanterat fortsätta med till Ponyo. I present fick jag bland annat den superfina ljuslyktan Etch från Tom Dixon. Middag åt vi på Nosh and Chow. Gillar verkligen inredningen på stället och menyn är väldigt tilltalande men smakerna finns inte riktigt där tycker jag. Servicen är heller tyvärr inte mycket att hurra för.

Allt som allt var det en mycket härlig födelsedag och just nu har jag nedräkning då jag endast har 6 (!) arbetsdagar kvar innan jag går på föräldraledighet.

One thought on “BIRTHDAY

Kommentera

