OH HAPPY DAYS

20131128-195251.jpg

Tiden bara rusar iväg! Den senaste tiden har vi sett ”Catching fire” (se, om ni inte redan har!) , varit på utflykt till Flen och umgåtts med vänner som var här på besök från London och träffat en halvårsbebis för första gången, fikat oss mätta och umgåtts med andra vänner ned två lite äldre tjejer som gav oss så mycket skratt och härliga funderingar! (Längtar redan till den tiden!) Blivit bjudna på restaurang av andra vänner på besök från New York (och smakat kött för första gången på typ 17 år? Känner inte att jag missat ngt). Sen har jag varit hos frissan och skaffat mig en ombre light (diggar!) och idag har jag varit på massage. Livet är hårt ibland! 😉 imorgon är det redan fredag och jag har sedan fyra dagars ledighet, woop! Och endast 9 arbetsdagar kvar på ett väldigt bra tag! Ser fram emot en spännande förändring 😊

Kommentera

