WEEKEND

20131117-182534.jpg

Helgen började med fantastisk middag hemma hos föräldrarna där jag även fick öppna fin-fina paket till Ponyo. Tack igen! Igår var vi iväg en sväng och det blev lite spontan shopping, allt i grått! Sen bar det iväg på födelsedagsmiddag för Anna som fyller 30 år idag. Mycket trevligt! Dock var kummelfilén jag fick hemma hos föräldrarna var tusen gånger godare 😉

Idag har vi tagit en promenad i solen så nu har jag riktigt ont i svanskotan, men jag orkade liksom inte med allt stillasittande. Drygt 8 veckor kvar..

Idag har även G bakat lussekatter så det blev fika med glögg som kokats länge för att få bort alkoholen. Det var visserligen bara lättglögg till att börja med men ändå. Inte lika mustig som den glöggen jag är van vid men vad gör man inte.

2 thoughts on “WEEKEND

  1. Haha, blev du magsjuk på festen eller? Men låter som en mycket trevlig helg, önskar att jag var där i fredags! Men snart så! <3

Kommentera

