NO SLEEP

20131110-150756.jpg

Det är inte många timmars sömn jag skramlat ihop inatt. En kombination av en väldigt aktiv Ponyo, mycket sparkar och favoritställningen med ett knä eller armbåge (?) rakt ut vid min navel där jag visst har massa nervtrådar så det gör minst sagt ont och ryggvärk på det. Så ett varmt bad vid 03 som inte hjälpte så mycket resulterade i att jag tog min första Alvedon under graviditeten. Men mer sömn fick jag inte då Ponyo körde kick-box-pass. Så vid 5 gav jag upp och gick upp. Så dagen i dag har varit rätt lugn. Fick två timmars vila mitt på dagen, det behövdes. Men nu är Ponyo vaken igen och bonkar på igen. I min graviditets-app står det att bebisen inte längre rör sig lika livligt. Haha! Ponyo är bara mer och mer aktiv! 😝

I vilket fall så har G byggt ihop Ponyos spjälsäng och lakanen är tvättade och nu bäddade. Och se vilken söt liten kanin vi köpt till Ponyo! Fint. Nu längtar vi verkligen efter vår lilla plutt. 💗

2 thoughts on “NO SLEEP

  1. Fy vad jobbigt för dig men nu är det inte lång tid kvar!!
    Ska ni också få en kille? :-)
    Tycker alla får komma i december när farfar fyller år så vi får träffas !
    Kramar till er!

    • Jag hoppas att detta bara var ett engångstillfälle, men annars är det väl bra övning inför vad som komma skall ;) Vi har inte kollat kön. Ja, vi får absolut ses till morfars födelsedag :)

Kommentera

