TIME FLIES BY

20131009-191520.jpg

Magen blir bara större och större. Helt galet, så nu vaggar jag fram som en pingvin sakta, sakta. Vi har köpt barnvagn, bilbarnstol och lite kläder sol nu ligger i tvättkorgen för att tvättas. Allt är så pluttigt och helt plötsligt känns allt lite mer verkligt. Om lite mer än tre månader är Ponyo beräknad och jag planerar bara att jobba två månader till, till Lucia. Det är ju helt sjukt! Veckorna och helgerna bara försvinner. Vi är nu inne i graviditetsvecka 26 och Ponyo är cirka 35 cm lång och väger drygt 800 gram. Med andra ord ska pyret växa typ 20 cm och lägga på sig mer än två kilo! Jag förstår liksom inte hur det ska gå. Jag känner mig redan GIGANTISK och har typ växtvärk i magen? Hur den ska kunna bli större är bortom min förståelse men det kommer ju uppenbarligen ske.

Nu väntar jag på att G ska komma hem med take away-dumplings så vi kan äta middag framför nån serie. Trevlig lillördag!

One thought on “TIME FLIES BY

Kommentera

