WHAT’S IN YOUR GROCERY BAG?

20130928-104437.jpg

Är det kanske bara jag som är intresserad av vad andra handlar i matbutiken? (Vet att iaf att syster även faller inom denna kategori och brukar kika in i både kyl och skafferi när hon är här) Well, här är min matkasse från gårdagens matshopping. Dock inget som skulle tillagas utan bara lite smått och gott: apelsinjuice, mandelmjölk (utan socker, hurra!), ett kilo små päron, melon, Cocobahia, Coca Cola vanilj, peanut butter cups, Twizzlers cherry, grädde, fiskgratäng, Bjäre chips och kokosnötsvatten.

Vad brukar du handla?

One thought on “WHAT’S IN YOUR GROCERY BAG?

  1. Sitter här i bilen och bli bländad av solen så kan inte se bilden… ”Attan då… ” tänker jag och zoomar in för att se bättre, sen läste jag texten… Hahaha, ja, jag tycker sånt är intressant.. Tror vi har fått det från vår far, han kikar ju alltid i farmor och farfars kylskåp ;) btw… Så tror jag det finns en svensk tv-show som heter ”I ditt kylskåp” där man får kika i kändisars kyl 😜

Kommentera

