I WANT TO GO TO THERE

20130224-170622.jpg

20130224-170702.jpg

20130224-170709.jpg

20130224-170718.jpg

Foton från min Pinterest

Trots inbokad resa så vill jag planera fler resor. Vi får se hur det blir med det ;) Om jag får drömma så skulle jag vilja åka till Korsika och Sardinien i sommar. En vecka på vardera ö vore fint. Eller varför inte den lilla ön Pantelleria? Dit vill jag någon gång! Eller varför inte Österrike eller Schweiz? Eller nån eurpeisk storstad typ Barcelona, Prag, Lissabon eller tillbaka till Istanbul? Vill ju väldigt gärna åka till Holland och hälsa på syster. Kanske åka till Utrecht och/eller Rotterdam? Och så vill jag åka på långresor till Kanada, Japan, Hongkong, Shanghai, Borneo, Vietnam, Australien, Nya Zeeland, Madagaskar, Trinidad och Tabago, San Francisco. Well, the list goes on!

Har nu iaf gjort upp lite planer för New York.. Får se sen vad vi hittar på i Mexico!

Kommentera

