NO ENERGY

20130211-132325.jpg

20130211-132452.jpg

Foton: www.pinterest.com/camillasorensen/cute-animals

Ingen energi idag. Höll på att svimma på grund av magsmärtor på väg till jobbet så jag vände hem igen. Mår mycket bättre men känner mig helt matt och seg så det blir inge jobb idag. Antar att det är på grund av stress, vilket ju inte gör mig mindre stressad av att vara borta en dag från jobbet. Well, vila idag i alla fall, imorgon måste jag tillbaka. Har inte kunnat sova mer heller men har sett en film, fått i mig lite yoghurt. Nu blir det ett bad.

Förresten, om ni inte redan visste det så har jag världens mest finaste, omtänksamma man, jag är så lycklig över att vara din fru! Du är bäst G! ❤

Kommentera

