Den där utmaningen…

Om sanningen ska fram så har jag inte tränat en endaste gång denna vecka. Och i tisdags var vi på bio (tack mamma!) och då drack jag både cola och åt en väldans massa jelly beans. Och i torsdags var jag ute och åt italienskt med bästa massagetjejen Linda (började först med en 40 min massage) och åt chokladtårta till efterrätt. Igår var det ju fredag så det säger sig självt och just nu sitter jag med en fet kopp varm choklad med vispgrädde och en lika stor kardemummabulle!

Sååå, ”best shape ever” kommer jag kanske inte vara i Mexico men likt väl kommer jag vara i Mexico och lika glad för det är jag ;)

På tal om det, nu ska jag leta boende runt Cancùn typ Tulum. Rekommendationer någon?

One thought on “Den där utmaningen…

  1. Vad såg ni på bio? :) Pratade med min mexikanska vän igår och han tycker att ni ska åka till Playa del Carmen, ungefär en timmes bussresa från Cancun.

Kommentera

