PEACE, LOVE AND FOOD

20130114-200819.jpg

I går lagade jag middagen för ovanlighetens skull. De finns inte på bild för mina sesam- och basilikabiffar blev inte alls lika snygga som Renée Voltaires ;) Det var första gången jag testade bovete och jag måste säga att jag blev positivt överraskad!

Idag blev det istället nått så enkelt som halloumisallad. Men jag drog det längsta stråt idag och har med mig hummerrisotto till matlåda imorgon ;)

Blev mycket mat nu men det blir lätt så. Annars så har jag ett stort blåmärke på insidan av mitt högra långfinger. Vad hände där? Min Google-diagnos säger att det med största sannolikhet är ett brustet blodkärl.

Kommentera

