THE DAY BEFORE CHRISTMAS

Dan före dan och de sista förberedelserna skna göras innan det är dags att bara slappa och ha det bra. Så här inför jul kanske folk har köpt sig en ny klänning i en härlig tomteröd färg (inte jag, röd är en färg jag inte bär). Själv skulle jag helst ha på mig en mysig stickad tröja med typ renar och snöflingor på. Eller någon av dessa sweatshirts från Urban Outfitters som är unisex. Det tycker jag är den ultimata juloutfiten. Men tyvärr har jag inte något liknande i min garderob så får hitta på nått annat, något tråkigare.

20121223-091510.jpg

20121223-091526.jpg

20121223-091538.jpg

Kommentera

