Gossip girl here, your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite…

20121218-201425.jpg

Det har verkligen märkts att det var sista säsongen i Gossip Girl, väldigt maxad och mycket intriger. Men nu har serien gått i graven och vi vet nu vem som var gossip girl. Intressant! Kommer sakna den glamorösa NY-skildringen, även om min absoluta NY-seriefavorit är How to make it in America. The end of an era!

Även jag är slut som artist efter två dagars utbildning. Nååågot stressad av att bara ha tre arbetsdagar denna vecka, även om jag tagit med datorn hem för lite kvällsjobb. Men nu är jag verkligen redo för julledighet. Två veckor med vila, umgås med familj och vänner, äta god mat och bara vara. Nu när jag tänker på det är man (läs jag) oftast alldeles för aktiv på sin semester. Oftast reser vi bort och vill maxa med utflykter och grejer. Nu har vi inte alls särskilt mycket inplanerat och det känns så himla skönt!

Hur går det med inköp av julklappar och andra förberedelser? Själv tycker jag att det känns skönt med en helg innan självaste julafton så man får tid till lite julstök utan stress (!?!). Laga lite mat, baka, inköp av de sista julklapparna och se på massa julfilm. Ooo, can’t wait! Och redan i övermorgon kommer bästa syster hem från Holland. Wiiiee!

Kommentera

