FRIDAY?

20121016-170725.jpg

Då är det ju skönt att jag har flex så man kan dra sig hemåt extra tidigt. Och hämta ut ett paket. Och lyssna på Jay-Z på hög volym och plocka i lägenheten. Då blir allt så mycket bättre. Men dumma internetuppkopplingen gör att jag inte kunnat se Gossip Girl innan G kommer hem. Men sen blir bara mys och en jäkla massa serier. För i höst/vinter kommer det bli en jäkla massa serietittande kan jag lova! (Serienörd) Vilka serier tittar ni på? Alltid kul att få nya tips. Bara pinsamt när man hör att ”normalt” folk kanske följer en serie… Jag vågar inte ens räkna hur många jag ser för mig själv.

Fredag är det kanske inte än men snart så, och jag ser extra mycket fram emot denna helg. Typ inga planer alls. ”Bara” att slänga ut gästsängen från gästrummet och flytta dit bord och annat så det blir mer av ett pysselrum och sen spåna på vad som behövs införskaffas när det gäller hyllor, lampor och annat. Ett besök till Ikea blir det snart med andra ord. Och så har vi ett presentkort på 1000 kronor från Mio som vi måste utnyttja. Tror det går ut snart nämligen.

2 thoughts on “FRIDAY?

  1. Jag kollar på:

    Homeland (antar du gör det med, om inte – världens bästa)
    Arrested development (gammal serie, SJUKT roligt. Se om du inte sett!)
    Lilyhammer (svt play, lite småkul)
    Jersey shore.. hehe…..

Kommentera

