KEYS

20121015-211013.jpg

Efter en fruktansvärd dag och natt igår (hade så ont i ryggen så jag inte kunde somna, heta bad och värmekudde gjorde att jag i slutändan skramlade ihop några timmars sömn) så var dagen idag mycket bättre. Inte nog med att det var första dagen tillbaka på kontoret efter två månaders utbildning. Jag har även blivit två nycklar och ett larmkort rikare. Nu kan jag boka in mig för att screentrycka all by my self! Så kul! Nu vill jag bara gå fortsättningskursen så jag lär mig att trycka med flera färger. Fun, fun, fun!

Nu blire Solsidan och sen ska jag krama kudden tidigt och hoppas på att ryggen min mår bra. 💗

Kommentera

