MIN KVÄLL

Är i detta nu på väg hem från jobbet. Ska förbi Liljeholmsgallerian för inköp av speciella ingredienser. Sen hem och träna (oh, yes!) för att sedan laga ramen. (Ja, planen är att jag ska laga ramen. Gaah! Har aldrig gjort det förut och hemma hos oss står G för 99,99 % av matlagningen så jag har mycket att leva upp till.

Efter att dessa två mycket krävande sysselsättningar är avklarade ska jag ta ett långt bad och sen ligga i soffan och pilla naveln (läs slösurfa och titta på Hart of Dixie).

Trevlig kväll önskar jag er!

Kommentera

