SUNDAY MORNING

20120909-092341.jpg

20120909-092405.jpg

20120909-092450.jpg

20120909-092514.jpg

Söndag morgon i soffan med täcke och en kopp tea. Mys. I fredags drog J iväg mig och G till Grönan där vi såg Kapten Röd. Därefter blev det öl och whisky. Igår blev det spontanfika med G’s vän + tjej som var i Sthlm på besök och sen lunch på det och ännu en fika hemma. Igår tog vi det lugnt men var iväg på lite förfest en gata bort.

Nu ska Ipaden bytas ut mot katalogerna ”Attraktion” och ”Level” från Myresjöhus som kom i veckan men som jag inte hunnit bläddra i. Sen måste vi ut i det fina vädret och jag ignorerar min sjuka hals (don’t get me started). Visst får man en extra boost av detta väder?!! Mår så bra av lite sol på helgerna, inte som förra som bara totalt regnade bort. Sen ska jag fippla lite med Illustrator, måste ju förbereda lite motiv inför den Screentryck-kurs jag och G ska på om nån vecka. Ska bli spännande! Är just nu väldigt obsessed av stenar och mineraler. Kanske jag kan hämta inspiration ifrån.

I övrigt vill jag klicka hem dessa snygga magneter från Leifshop.com och superfina örhängen, alla fina ringar och för att inte tala om fina halsband. All by amerrymishap.com

Kommentera

