SLAPPAR-SÖNDAG

Slappar runt i G:s pyjamasbyxor (varför har inte jag några?) och tjocka sockor. Det är lite regngrått ute. Ska nu dricka mitt favorittea och läsa bok. Måla naglarna. En riktigt slapp-söndag. Men ska också hinna med lite plock och sen baka en paj då syster kommer förbi. Senare blir det middag hemma hos föräldrarna.

Helgen har varit rätt lugn. Fredagen var jag hemma själv och bara tog den lugnt medan G var iväg. Gjorde min variant på snickersbollar a la From Maria with love (utan kaffe). Kändes ju nyttiga ;) Lördagen började jag med en PW. Hallumisallad till lunch (finns det nått bättre?), doppade fötterna i vattnet vid bryggan och avslutade kvällen med god pasta på Primo Ciao Ciao. Så glad över att vi har en riktigt bra restaurang här i vårt område. Lyx!

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentera

