IPHONE

20120816-161256.jpg

Igår blev jag med iPhone. Så nu betalar jag gladeligen (!?!) mer i månaden än vad jag gjorde per kvartal tidigare. HELT SJUKT!

Nu ska jag fika (Coca Cola och en Japp) å läsa ELLE som kommit i brevlådan. Sen ska jag hjälpa till med en flytt. Från två portar bort till 300 meter upp i backen. Fint det!

Tänkte önska er trevlig lill-lördag men kom på att det redan är torsdag! Imorgon har jag sovmorgon, mycket trevligt. Kanske ska ta min PW innan och bränna bort colan och jappen? Det återstår att se.

One thought on “IPHONE

  1. Du kommer tjäna in allt typ direkt eftersom du sms:ar gratis till alla andra iphones! Det innebär även att Therese kommer att svara på dina sms.

Kommentera

