ORGANIZING

20120713-180555.jpg

Semestern är snart över men sommaren kommer vi (förhoppningsvis) kunna njuta av ett tag till. Mina tankar går dock rätt ofta redan till hösten. Jag ser fram emot förändring och nya erfarenheter. Och då pratar jag inte bara om att jag kommer byta jobb. Vilket fall, kommer ni ihåg när ni var små och sommarlovet började närma sig slutet? När det var dags att införskaffa pennor, sudd, block och för att inte tala om nytt bänkpapper? Do you remember? Då var jag en lycklig tjej. Kanske därför jag är så organiserad idag? Det jag ville komma till är i alla fall att jag nu också har en hel del nytt jag vill införskaffa.

Blir nog en beställning snart.

1. Crown Smartphone Pouch
2. Better Together iPad Pouch
3. Gold Ribbon Roll Up Earphone Organizer
4. Rainbow Pattern Pen
5. Merci Pour Tout Scheduler

Allt hittar ni på mochithings.com

3 thoughts on “ORGANIZING

Kommentera

