LAST NIGHT IN NEW YORK

Igår lämnade vi Brooklyn och checkade in på The James. Mycket fint rum och pool och bar på taket. Kan inte bli så mycket bättre.

Just nu så chillar vi på hotellet och ska strax göra iordning oss för att sedan möta upp J&J på vår takterass för coctails och sen middag på stan. Sista kvällen här i New York. Mycket sorgligt då det varit en fantastisk resa och vi har bara hunnit med en bråkdel av allt man vill göra.

Ses snart hemma i Sverige och jag lovar att jag har en hel del bilder att visa er ;) Och jag hoppas att vi tar med oss värmen tillbaka då jag läst att det varit rätt kyligt hemma.

2 thoughts on “LAST NIGHT IN NEW YORK

  1. wohoooo jag vill hoera allt och se massor av bilder!!! och du kanske vill skicka over lite bra tips? vi aker den 28:e :D puss syster

Kommentera

