STARTING OVER

Mycket som händer i mitt liv just nu. Och det känns så himla bra. Att känna sig så oerhört pepp men ändå helt slut efter en intervju. Me like. Jag lär mig så mycket om mig själv. Vad jag vill och inte vill göra. Vad som är viktigt.

Känner mig väääldigt pepp på att tatuera mig igen. Har två motiv och vet tom plats. Supernajst! Kanske blir i NY?!?! Inte om G får välja iaf, då blir det inga fler. Men det blir det nog inom en ganska snar framtid.

20120528-201537.jpg

20120528-202021.jpg

20120528-202111.jpg

20120528-202649.jpg

20120528-202919.jpg

Total kollaps när jag kom hem. Lagat middag. Kastat in en tvätt. Och läst bok, Matched by Ally Condie. Den nya Hunger games. Snart är första boken utläst. Och så ser nog resten av kvällen ut. Fast tanken var att söka jobb och planera packning.

2 thoughts on “STARTING OVER

  1. Camhe! Fin blogg! Vi funderar på att ta vägen förbi Korfu på vår resa i sommar. Blir isf bara ett par dagar. Men vill ha dina bästa tips!

  2. Tack söta Anna :) Tycker absolut att ni ska ta er till Korfu och gör ni det så måste ni åka till Paleokastritsa! Mycket fint ställe. Då ska ni också ta er upp till Theotokos Monastery längst uppe på udden, fantastisk utsikt. Har ett fik/restaurang där uppe också. Vi hyrde moppe för att ta oss runt, och det rekommenderar jag helt klart. Så man inte blir fast på ett och samma ställe. Moppe eller bil :)

Kommentera

